Lille Lukas

Wednesday, July 05, 2006

Titta!

Jag har börjat upptäcka att det finns en massa roliga saker att titta på runt omkring mig, förutom mamma och pappa, t.ex. fjärilarna som hänger i min vagn, grodan som hänger i babysittern, lampor och spegeldörren i badrummet.


"Storblomma" vann mamma på lotteri på Midsommar. Den är rolig att ligga och titta på på morgnarna när jag ligger i mammas och pappas säng.


Den här mobilen fick jag när vi var med mina mostrar och handlade på Allum. Det är roligt att titta på djuren som snurrar runt och så spelar den "Old Mac Donald..."!

1 Comments:

At 10:47 AM, Blogger The Berglunds said...

Den låten kan jag också! Fast jag har en liten röd TV som spelar den låten... Vi kanske ska sjunga den tillsammans nästa gång vi träffas?
Kram Ludwig :-)

 

Post a Comment

<< Home