Lille Lukas

Monday, June 19, 2006

Äntligen hemma!

Efter tre dagar på BB var det dags att åka hem till oss. Pappa körde hem och jag fick sitta i mitt babyskydd, så jag satt säkert. Det var skönt att komma hem!


Här provsover jag i min fina vagga, som även min pappa och hans syskon och syskonbarn
har sovit i när de var små!


Första natten hemma fick jag såklart sova mellan mamma och pappa i deras stora säng.
Många säger att jag liknar min pappa och det gör jag även till sättet. Vi är nämligen lika morgontrötta båda två och sover gärna länge!


När jag börjar vakna lägger pappa mig på sitt bröst och då somnar jag om en stund till,
det är nämligen min favoritsovställning!


De fina ko-tofflorna var det första mamma och pappa köpte till mig i höstas när de hade fått reda på att jag var på väg. Nu är de alldeles för stora och trillar bara av, men jag växer fort och kan nog snart ha dem.


Här provsitter jag min babysitter för första gången.
Den gillar jag att sitta i!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home