Lille Lukas

Thursday, July 05, 2007

Källsjö

Vi har varit på en semestervecka i Källsjö, där vi hyrt en stuga.


Här leker jag med lego inne i den mysiga stugan.


En dag kom Ludwig och hans familj och hälsade på. Det var kul!


Här leker jag i sandlådan.


Sandlådan såg ut som en båt.


Jag provade att gunga i en sådan här stor gunga.
Det var rätt kul, fast jag kunde inte gunga så högt, med risk för att ramla av...


Jag och mamma myser i hängmattan!


Vi hittade en annan rolig lekplats också.


Jag och pappa åker båt!


Jättekul!


3 Comments:

At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Du ser ut att ha det riktigt kul, trots det dåliga vädret! Kram Moster Lina :)

 
At 10:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Ha en underbar sommar Lukas! Jag saknar dig redan...Mamma får skicka mms på dig :) Stooor kram / Magda

 
At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Nästa gång Du hittar en så stor gunga så får Du sätta Dig på den lilla ringen - så kan Du nog gunga högt (som Du gillar)/mormor

 

Post a Comment

<< Home