Lille Lukas

Sunday, May 20, 2007

Min födelsedag

Jag fick mitt första paket tidigt på morgonen. Jag var rätt trött eftersom
klockan bara var kvart över sex (men jag envisas med att vakna då nu för tiden...)!


Det var ett pussel med olika djur.
Det var kul att sitta och pilla med en stund!


Efter ett tag väckte vi pappa för nu var jag sugen på att
öppna det stora paketet jag sett hela morgonen!
Vad kunde det vara?


Det var en jätterolig bil med massor av knappar att trycka på så det
lät roligt! Den lekte jag med hela dagen!


Lite senare kom alla gäster och jag fick jättemånga paket.
Mamma fick hjälpa mig öppna dem.
Den fina skjortan jag har på mig var en present från moster Magda.


Ett par fina Converse-skor från moster Lina och Fredrik!


Och en fin solhatt från mormor!
(Jag fick en jättecool solhatt av Marita också!)


Tur att pappa lärde mig dricka med sugrör härom dagen,
annars hade jag aldrig kunnat dricka sådana här goda festisar!


Jag fick en jättegod orm-tårta!


Några av gästerna på kalaset.


Här är jag i mitt esse och charmar alla gästerna!


Efter en lång men rolig dag var jag jättetrött!


En annan rolig sak som hände innan jag skulle lägga mig var att faster Anna och farbror Micke och mina kusiner Julia och Markus ringde och sjöng för mig i telefonen!

3 Comments:

At 11:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej lillkillen! Hoppas att du hade en rolig födelsedag och blev nöjd med alla presenter. Tänk att du är ett år redan... Fina bilder! Kram Magdalena

 
At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej going! Hoppas du hade en rolig födelsedag! Tänk vad snabbt tiden går, du är redan 1 år!
Visst blev det fina bilder som vi tog på kalaset :) Hoppas du/ni är nöjda med våra presenter! Ses imorgon Lukas då ska vi busa ännu mer KRAM Moster Lina

 
At 8:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Ett stort grattis till dig Lukas på din ettårsdag önskar Tobias, Hannes, Theresa och Patrik.
Hoppas du hade ett toppenkalas! Hälsa mamma och pappa.

 

Post a Comment

<< Home