Lille Lukas

Friday, December 29, 2006

Julafton

På julaftons morgon fick jag min allra första julklapp.
Den var stor och inslagen med fint rött papper och glänsande röda band.


Hmm...vad kan det vara?


En pulka! Nu väntar jag bara på snön...!


Vi firade julafton hemma hos mormor och morfar.
Här sitter jag med mina kusiner och väntar på tomten.


Jag hade hört så mycket om tomten som skulle komma till alla snälla barn på julafton. Det var spännande när han kom. Han hade med sig massor av paket! Tyvärr missade pappa när tomten kom; han var nämligen ute och köpte tidning...


Jag fick bland annat den här roliga leksaken.
Det var en rolig första julafton, tycker jag!

1 Comments:

At 12:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Det var roligt att du firade jul med oss Lukas =) Nu får vi hoppas att det kommer lite snö snart, så att du kan provåka din fina pulka. Hoppas vi ses snart, kram Magda =)

 

Post a Comment

<< Home